Werkwijze & Tarieven
Voordat we aan de slag gaan, is het wel zo prettig om eerst even kennis te maken. We kijken eerst virtueel of er een klik is. Wil je een afspraak maken? Stuur mij dan een bericht en dan plannen wij samen een teams of telefonische afspraak in.
Ben je enthousiast geworden na het eerste contact? Dan gaan we naar de volgende stap: in beeld brengen waar jij ondersteuning bij nodig hebt. Samen gaan we in kaart brengen hoe ik jou het beste kan ondersteunen. Afhankelijk van jouw behoefte en budget bepalen we welke inzet het beste bij jou past. Dit kan dagelijks, wekelijks, maandelijks of zelfs een eenmalige opdracht zijn.
Samenwerken? Als we gaan samenwerken ontvang je een heldere overeenkomst/offerte van opdracht met alle afspraken. Zodra deze is ondertekent start ik met mijn ondersteunende rol.
Mijn tarieven
Bovengenoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Virtueel werken
Virtueel werken betekent dat ik niet fysiek bij jou op kantoor zit, maar met name op afstand voor je werk. Tegenwoordig kunnen bijna alle taken online worden uitgevoerd. We wisselen online gegevens uit via ‘de cloud’ en handige online programma’s. Tools als e-mail, telefoon, teams, trello en dropbox zijn perfecte communicatiemiddelen. Ik zorg voor mijn eigen apparatuur en werkplek.
Daarnaast zorg ik voor dat mijn antivirus software up-to-date is en werk ik niet over openbare wifi-netwerken. Als ik bij hoge uitzondering op een publieke plaats werk dan gebruik ik altijd een VPN verbinding.